zondag 10 april 2011

Kerntaak 1: ontwikkelt een concept en/of plan voor de opdrachtgever

Kerntaak 1: Ontwikkelt een concept en/of plan voor de opdrachtgever

Concept beschrijvingen:

-          De groepsfoto:

De groepsfoto moest vooral lol, vreugde, het naar je zin hebben uitstralen.
Ik wilde natuurlijk niet dat er verveelde, saaie of zelfs boze gezichten op mijn foto kwamen.
Het waren de T3 klassen (theater richting) en het leek me een leuk idee om de middelen waarmee zij dagelijks of in ieder geval wekelijks werkten in de foto verwerken.

-          De mentor foto

De mentor die ik moest fotograferen had ik al eens les van gehad in het eerste jaar op het Grafisch Lyceum, dus ik wist al wel wat voor type persoon het was.
Door een recentelijk ongeluk van de mentor was het niet mogelijk om hem in de studio te fotograferen. Dus toen kwam ik op het idee om de mentor buiten te fotograferen en de klas binnen in een soort van studio.
De mentor foto moest vooral trots, leiderschap, vreugde uitstralen.

-          De sfeer foto

Het onderwerp moest natuurlijk een band hebben met de mentor, ook qua beeld.
Het moest daarom vooral de persoon en zijn passie uitstralen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten